DJÄVULSK?

Jag hade jättesvårt att somna igår.
Låg och tänkte på diverse saker.
Till slut somnade jag iallafall och vaknade
pigg klockan 7 imorse.

Låg och drog mig i en halvtimme, tills jag kände att
nej, nu är det dags att gå upp.

Wille sov fortfarande och vaknade för en timme sedan.
Skönt att få lite egentid sådär på morgonen.

Han har fått en konstig hosta och har blivit pangförkyld.
Hostan är lite torr och låter nästan som att den
skulle vara på väg mot krupp-hållet.
Men äh, jag vet inte.
Får vänta och se.

Vi ska med mamma till KS idag iallafall, hon ska få reda på
röntgen-svaret, sen ska vi nog bara hem så prinsen får ta det lugnt
hemma och leka med sina leksaker.

Han är för övrigt på ett djävulskt humör,
han blir arg, skäller, står och stampar på stället och skriker,
han bits och slåss idag =/ inte kul alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback