BYXOR!

När Wille hade sovit vid lunch så gick vi över till
mormor och morfar. Då åkte vi med mormor till Coop och
handlade lite byxor till Wille bland annat.. Halva priset ju,
perfekt nu när han börjar på dagis om lite drygt två veckor.

Sen åkte vi hem till morfar igen och var där tills Fredde slutade
och kom och hämtade oss.
Då åkte vi till Sollentuna för att spana in varifrån jag ska ta bussen
när jag börjar jobba på måndag. ÅNGEST!!

Efter det åkte vi hem och Fredde lagade mat och jag badade
Wille och la honom. Fläskfilé med klyftpotatis med sås och sallad
blev det till middag idag, supergott!

Wille har hostat mycket nu ikväll när han har sovit, så han fick
lite hostmedicin nyss, hoppas han inte blir sjuk nu..

Jag ligger i sängen och ska alldeles strax lägga ifrån mig datorn,
för att ta fram sudokuboken och lösa några sudokun.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja jag är verkligen supernöjd med den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback