WÄY!

Det gick bra på babyproffsen. Hon hade bara helgtjänst att erbjuda, men hon skulle ta tag i det när öppningen utav butiken och så var färdig. Men hon skulle höra av sig och hon lät positiv. Så det var ju bra. =) Men jag ska inte ropa hej än.
Jag tänker iallafall gå på Lidls intervju på onsdag, det kan alltid vara bra att gå dit iallafall.
Jag vill bara att ett heltidsjobb ska dyka upp framför mig, här och nu.. och jag vill att de ska kunna hålla det åt mig i två månader så fredde hinner säga till om pappaledighet och jag hinner säga upp mig på stadium. Men det lär ju inte hända. Usch.. känner mig mer och mer stressad. Blä!

Jag har en djävulsk huvudvärk, Wille och Fredde ligger och sover och jag känner för att städa, men jag vill inte dra igång dammsugaren så att jag riskerar att väcka dem båda.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Härligt att det gick bra! :)

Postat av: Kristina

Kul att det kändes bra! Hoppas att det blir något av det när butiken har öppnat då. :)

2009-01-16 @ 15:52:25
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Har hört att Lidl har dåliga avtal, att man inte får raster och inte får gå på toa när man sitter i kassan. Men det kan ju oxå vara mycket skitsnack..

2009-01-16 @ 16:01:17
Postat av: Sarah

Det var jag som skrev om Lidl...=)

2009-01-16 @ 16:02:01
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback