UTMANAD IGEN.

Jag fick en ny utmaning, denna gång av Sara

Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga fem personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
     så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag är sjukligt rädd för stackmyror.
2. Jag kan bubbla med ögonen. Dvs göra så att det bubblar i ögonvrån.
3. Jag har blivit misstagen för att vara en kille som heter Thore!
4. Har aldrig tidigare upplevt så stark kärlek som jag gör till Wille.
5. Jag kan inte dricka cider 7,0%. Då spyr jag. Spelar ingen roll om jag bara dricker en.
6. Jag tycker att Cristiano Ronaldo är typ den hetaste personen som gått i ett par skor.
7. Älskar färgen metallicblå!


Jag skickar denna till:

Nora

Karro

Nathalie

Kristina

Ida

Millan

Kommentarer
Postat av: nora

jag har redan gjort den ena förut så jag gör bara den andra. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback