TREVLIG LUNCH!

Nu har vi kommit hem igen!
Var riktigt trevlig att käka lunch med tjejerna!
Maria hade en timmes lunch, en timme går alldeles för fort! =/
Så när hon gick tillbaks till jobbet gick jag och Jennifer till Coolkids.
Kollade lite, Jennifer handlade.
Sen var det meningen att jag skulle gå hem och Jennifer åka hem.
Men vi stod och pratade och helt plötsligt var klockan 15, då kunde jag lika gärna vänta 30 minuter på att Fredde slutade så kunde han hämta oss. Sagt och gjort! Jennifer och jag promenerade runt i K-ängen till 15.45 då Fredde kom!

Nu har jag ont i huvudet och känner mig inte alls på humör för nånting =/ Men ikväll ska vi gå över till Freddes f.d arbetskamrat! Säga hej och kolla hur de har de osv..


Men tack Maria och Jennifer för den trevliga lunchen. Den gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: Thowe

Jag bor i Kungsängen... How come?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback