SOVA?

Godmorgon!
Idag är jag inte alls pigg och inte blir jag piggare utav att titta ut heller. Kolsvart ju!
Jag längtar tills sommaren då det är lite ljusare faktiskt!

Igårkväll precis när jag skulle gå och sova så skulle jag bara putta upp dörren till Willes rum, sagt och gjort.. Sekunden senare är det någon som gnäller och är vaken. Varför har han börjat bli så? Han var vaken i drygt 1 timme och nöjde sig inte förrän Fredde låg och sov tillsammans med honom. Så Fredde fick sova i gästsängen inne i Willes rum inatt. Jag fick den stora sängen helt för mig själv, vilket iofs var ganska skönt, men jag hoppas Wille verkligen inte har gjort detta till en vana nu.

Idag blir det iallafall Öppna förskolan med Sabina och Mille! Har inte träffat Mille på evigheter. Ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback