SLUT.

Jag känner mig helt död i kroppen och i huvudet. Jag vill sova i 24 timmar till tror jag. Är helt slut.. Måste vara tågresan osv som gjort att jag känner mig död. Det är skönt att vara hemma iallafall, Wille blev superglad när vi kom hem igår. Skrattade, kröp runt på golvet och var jätteglad. Skönt för honom att komma hem till sina leksaker och sitt barnanpassade hem så han kan ställa sig upp och krypa runt vart han vill utan att ha en mamma efter honom som säger ajaj hela tiden. Sötnos!

Det var riktigt kul att träffa
Nora iallafall och Neo och se hur de bor och har det =) Sen var det också såklart kul att träffa Millan och Alex .

Nej, om man ska ta och ge Wille gröt nu och sen får vi se vad som händer idag!

Kommentarer
Postat av: millan och alex

det var jättekul att träffa er med!! den korta tiden det blev ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback