ÖVERTALA?

Det blev Fläskfilé med klyftpotatis till middag. Gott gott!
Nu sitter jag här och fryser som en gris och ska alldeles strax göra fredde sällskap under täcket i sovrummet.
Jag längtar till att gå och lägga mig på dagarna.. sen blir jag jättesugen på att gå och lägga mig vid 20-tiden. Men det är på tok för tidigt för mig att lägga mig och sen tappar jag lusten helt till att gå och sova. Hmm. Konstigt!

Nåväl, imorgon händer nog inte så mycket. Ska tvätta lite, kanske försöka få med mig Fredde till Solna eller nåt för att lämna in min mobil på lagning.. Den är helt sjuk.. Mottagningen försvinner när jag pratar med folk och det enda som hjälper då är att stänga av den för att sedan sätta på den igen, då kan man prata i typ 3 minuter till och sen blir det samma sak. Hur dum som helst! =/
Nåväl, vi får se om jag lyckas med övertalningen!

Det blir iallafall middag hemma hos mamma och pappa imorgon! De ska för en gångs skull käka tacos och då var jag snabb och passade på att fråga om de ville ha middagsgäster ;) hihi

Nej, borsta tänderna och hoppa ner under täcket!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hade samma problem med min telefon, men sen lämande jag in den och fick efter mycket om och men en sprillans ny telefon i kartong. Behövde inte betala någon självrisk. D var iofs Telenor. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback