NY DAG!

Idag vaknade Wille vid 07.20 (han hade redan varit vaken en gång mellan 03-05). Iallafall så gick jag och hämtade honom då i hans rum så tog jag in honom till vårt sovrum.. jag och Wille låg och mös i 1 timme. Jättemysigt!
Han har fått hosta stackarn och blivit riktigt förkyld! Han har nog med all sannolikhet fått det som jag har nu. Massa förkylning och hosta. Stackarn!
Någonting som var mindre mysigt var att när jag satte ner Wille på golvet när vi skulle gå upp och jag skulle klä på mig så kräks han, det var inte lite heller och det bara rann ut ur munnen på honom.. Stackarn!
Hoppas inte att det var något tecken på magsjuka bara, Sabina, Mille och Jocke har och har haft magsjuka. Blää!
Jag vill inte ha det!

Nåväl, nu ska Wille få gröt så han är nöjd sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback