MAGSJUKA.

Wille är magsjuk. Bajsade mycket igår, lite lösare än vanligt men ingen större fara liksom.
Han sov nu vid 10.. hörde att han vaknade.. gick in.. då har HELA frukosten kommit upp.. på kudden, täcket, snuttefilten, lakanet, tröjan, byxorna, håret.. det var bara att slänga ner Wille i badet och bada honom.. Dra ur alla sängkläderna och kasta in i tvätten.. Tar upp Wille från badet, klär på honom..hinner ut i hallen.. ja, där spyr han igen. Hallmattan, mig, han själv.. Det är synd om honom..

Det värsta utav allt är att jag inte klarar av sånt här. Jag fixar inte spyor. Visst fixar jag en bebiskräka.. men jag klarar inte det här hulkandet osv.. jag fixar det inte.

Nora, jag hoppas du och Neo klarade sig iallafall! Linda och Alicia också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback