LUNCH.

jag har inte kunnat komma in på min blogg förrän nu!
Wille sov till 04.30 imorse iallafall, det var ju ett framsteg jämfört med natten till igår.
Idag är han dock mycket mer förkyld än innan. Han nyser och har sig. Han hostar mer också, men hostan är inte lika torr som förut iallafall!

Har gjort lunch till Wille och Fredde precis. Blodpudding med lingonsylt och fredde fick bacon till också. Det gillades. Jag funderar på om jag ska ta med mig min familj ut på en promenad. Det är ju kanonväder ju! Solen skiner! =)

Lite senare ska vi hem till mamma/svärmor/farmor, pappa/svärfar/farfar och syster/svägerska/faster! Vi ska alltså hem till Freddes familj! Käka middag, spela lite spel.. ha mysigt bara!

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Hahahah rätt! Tro det eller ej ;) hahaha! va bara tvungen att kolla om vi verkligen va så förutsägbara. och det va vi ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback