JOBB?

Mötet hos banken gick sådär. Nåväl.. skit i det.
Innan banken hade vi lite tid över så vi gick in på babyproffsen i veddesta.
De hade utförsäljning 50% på allt.. De ska öppna en ny butik i barkarby istället. Nåväl, vi gick in dit för att fråga om en sak till barnvagnen och fick prata med en gubbe (som sen visade sig vara butikschefens svärfar) och så  sa jag såhär: Nu ska jag vara fräck och fråga, men behöver ni folk?
Osv.. fick säga vad jag hade jobbat med innan och så.. lämna nummer och namn.

Precis när vi har kommit hem efter att ha handlat lite grejer till middagen på coop så ringer det på min mobil.. Det var butikschefen för babyproffsen.. hon undrade om jag kunde komma dit omgående så hon fick prata lite och se mig osv.. Men jag sa att vi precis kommit hem osv.. men imorgon?

Så imorgon ska jag till babyproffsen i barkarby och visa upp mig och prata med butikschefen.. Det värsta är bara att jag inte alls tänkte på att Wille är sjuk =/ Vill inte dra ut honom alltför mycket. Men fredde skulle kolla om han kunde gå tidigare imorgon.. Alltså ha lunch tidigare då kan han skjutsa mig dit och då behöver inte Wille vara ute och vistas bland folk heller så.

Jag hoppas verkligen på detta, det är iofs ett helgjobb, men det skulle förändra hela vår situation rent ekonomiskt. Jag hoppas verkligen! Hoppas ni också?


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh vad roligt för dig!!! =D hoppas och tror att det kommer gå galant på mötet. var bara glad och positiv så löser sig det alltid! ;)



kram

2009-01-15 @ 19:59:52
Postat av: millan

kommentaren var från mig ;)

Postat av: Elin

Lyckaaa till hoppas allt går bra! Kram Elin

2009-01-15 @ 20:29:05
Postat av: Emilie

Va roligt! Grattis! Jag håller tummarna imorgon! :)

2009-01-15 @ 21:14:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis!

2009-01-15 @ 22:06:21
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback