INGEN ROLIG NATT!

Inatt har inte Wille varit rolig! Han vaknade vid 3 och var vaken till 5. Jag beundrar Fredrik, som varje natt tar Wille. För jag hör honom inte, jag vaknar inte. Vi har verkligen försökt, men det går inte. Jag vaknar inte. Nåväl, ja och klockan 5 var det ingen idé för fredde att gå och lägga sig igen för han skulle börja jobba 1½ timme senare. Stackarn! Vi får gå och lägga oss tidigt idag.

Jag och Fredde har slutat dricka läsk förresten. Ja, det är värsta stora grejen. Så mycket läsk vi har druckit och under så lång tid dessutom. Sen har vi kommit överens om att börja gå ut och promenera varje dag när Fredde kommer hem. 30-60 minuter. Mja, det kommer bli nice!

Nu måste jag ge Wille gröt. Annars kommer han inte vara speciellt glad på mig längre, vi har börjat med havregrynsgröt till honom förresten. Han är skeptisk till det eller han vill inte ha det om han inte får lite fruktpuré eller färsk frukt i den. haha. sötnosen!

Nej, Gröt vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback