FEL SIDA!

Jag har vaknat på fel sida idag tror jag. Jag är på dåligt humör och det är inte min dag. Wille hade lekt med toarullshållaren medans jag duschade och när jag skulle ut ur badrummet sen så såg jag inte den och ja, jag snubblar på den och slår i mina tår, jag trodde jag hade brytit dem. Mina nysminkade ögon förstördes då det gjorde så ont så jag grinade. Det var bara att tvätta bort sminket och göra om. Tårna gör inte lika ont längre, men det känns att jag har slagit i dem.

Nåväl, nu har Wille precis fått lunch så nu ska vi trotsa regnvädret och gå ut till bilen och åka till jakan. Måste köpa nässpray och sen ska vi kolla efter en kontroll till freddes xbox.

Japp. Det är vad som händer idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Man får ha dåliga dagar, jag tror man behöver det för att orka vara den duktiga och braiga mamman som man är :) Hoppas dagen slutar bättre än den började! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback