TIPS TACK!

Nu på morgonen har jag varit duktig.
Har rensat i hallen och tagit bort massa skit som inte ska vara där,
hängt ut alla jackor vi inte använder i förrådet, burit ut massa pappersåtervinningspåsar ut i förrådet (så det bara är att slänga dem sen), tagit ut ett överflödigt skoställ ut i förrådet och jag har rensat inne på lilla toaletten. Så nu är det bara en toalett och handfat där inne (som det ska vara). Det har jag pysslat med medans Wille har sovit. Sen har jag tvättat två maskiner med tvätt redan.. Ja, idag har jag redan fått mycket gjort. Känns det som iallafall!

Ska ta ut kycklingfiléer från frysen också, det får jag inte glömma! Ikväll ska vi äta kycklingfilé, sen tänkte jag göra egen klyftpotatis till.


Men vill ha tips på hur jag ska göra med kycklingen..


Kommentarer
Postat av: Emilie

Va duktig du varit!! :)

Jo vårdcentralen tyckte också att det lät som halsfluss. Ska dit om några timmar så vi får väl se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback