STRESSIG DAG!

Nu har jag kommit hem från träningen!
Var riktigt skönt att träna idag! Som alltid!

Har varit full fart hela dagen.
Först promenad till Brunna och hem till Mia.
Sen var vi hos henne och fikade och pratade lite!

Efter det gick jag direkt hem till Sabina, där var Veronica också.
Vi snackade och lät barnen leka.

Sen gick vi hem till Veronica, tittade på deras hus och så.
Fikade lite där också.

Sen blev det stressa till bussen, möta Linnea på bussen.
Åka till Hallonvägen, gå till konsum.
Köpte gröt, snabbt och gott att äta.

Sen stressa hem, slänga in gröten i micron, äta och sen ut till bilen
där Fredde väntade, då skjutsade han oss till träningen.

Kände mig grymt stressad där ett tag, men det gick!

Nu ska jag slänga mig på soffan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback