ROTA-VIRUSET.

Pratade med BVC och hon tyckte inte vi kunde göra så mycket mer än det vi gör. Ger honom skonsam kost osv.. Men hon tyckte ändå jag skulle ringa till barnläkaren i kallhäll för att höra vad de sa osv..
Sagt och gjort.
Jag ringde, hon kunde inte heller göra så mycket mer än att ge mig information.
Då sa jag att vi ger honom redan potatis, fisk, morotspuré, majsvälling, blåbärssoppa, dofilus osv..
Proviva var det rådet vi fick utav henne. Så det ska vi köpa idag, hade jag tänkt..

Troligtvis så har Wille åkt på ROTA-VIRUSET..
Han kan vara kass i magen i upp till 4-5 veckor.. Han smittar tydligen 10-12 dagar..
Nu har det gått en vecka sedan han fick diarré, så snart så..

Snart kan vi börja umgås med folk osv! Skönt!

Börjar känna mig en aning isolerad här hemma faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men huvva vad hemskt.. Krya på dig Wille!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback