NERVSAMMANBROTT?

Anledningen till att jag nästan fick ett nervsammanbrott är:

Wille har blivit så SJUKT jobbig när det handlar om mat.
Ibland skriker han sig igenom en hel måltid. Varför?
Ja, det undrar vi också. Han är hungrig, han vill ha.
Han spottar inte ut, han stänger inte munnen..

Kanske vill han börja äta själv? Det ska vi börja med i helgen.

MEN

Det var inte därför jag höll på att bryta ihop.
Han hade precis fått mat och jag värmde lite mat till mig i micron.
Satte mig och började äta. Wille var som en blodigel på mig.
Han skulle vara så nära som möjligt och stå typ som en hund och "tigga".

Jag gillar inte det, speciellt inte när han precis, precis, precis fått mat själv.
Jag tycker det där är skitjobbigt och det resulterar i att jag knappt äter på dagarna.
För jag orkar inte med att han står precis brevid och "tigger" och han kan faktiskt
inte få ett kex eller få smaka VARJE gång man äter och speciellt inte (nu tjatar jag) när
han precis själv ätit.

Nej! Usch!
I DONT LIKE IT!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men han kanske har ont i halsen? Tänkte om han har hosta och så...

Postat av: Anonym

Har ni provat att ge han lite plock mat som han kan äta själv medans ni äter? typ majs, ris eller kex. Så kan ni äta först och när ni ätit klart ge honom hans mat?

2009-02-20 @ 08:43:11
Postat av: Anonym

ät samtidigt som honom och ha sällskap varför ska han äta först och du efter

2009-02-20 @ 15:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback