VÅR DAG!

Jag är ledig i helgen,
så himla skönt! =)

Idag har vi varit ute..
Vi gick en promenad till mormor och morfar och fick lunch.
Även moster + pojkvän samt mina syskonbarn var där, så det var fullt hus!

Sen gick vi till Lidl och handlade och vidare till ett nybyggt dagis i närheten och
lekte lite på deras dagisgård, därefter gick vi en promenad genom skogen hem.
Riktigt kallt och gött ute, när vi var på väg hem så började det även snöa..

Wille fick sova en stund när vi kom hem och sen satte vi igång
och bakade pepparkakor..

Wille gjorde en alldeles egen..
Jag fixade med lite kristyr på i efterhand bara.

Han kavlade och tröck dit stjärnan helt själv! =) Sötnos!

Sen gjorde jag några stycken också!


Har även bakat en mjuk pepparkaka!

Nu ska vi äta middag!
Idag blir det kyckling-och bacongryta med pommes och en god sallad!
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Nattie

ååå lät ju inte lite gott..Ge mej receptet på kyckling o bacon gryta..Muuuums.. Puss påre söt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback