NÖFF!

Vi var ju på vårdcentralen igår och
blev ordinerade att öka dosen på Willes
astmamedicin, sen skulle läkaren även skicka en remiss
till barnläkarmottagningen i Kallhäll/Jakobsberg.

Inatt har han sovit bra, han hostade ett tag när han skulle somna,
men sen har det varit tyst.. skönt!

Jag tog svininfluensavaccinet igår och det gick bra.
Fick ont i armen pangbom när jag skulle gå och lägga
mig igår, men jag har aldrig sovit så gott och så djupt förut.
Har sovit riktigt bra inatt och jag sov till 10.30 också.
Skönt..

Är hemma från jobbet idag för jag kan knappt lyfta armen,
har ont i skulderbladet på den sidan de tog sprutan också (dvs vänster)
och ont i huvudet, men jag hoppas jag mår bättre imorgon..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nöff Nöff

2009-12-02 @ 11:24:10
Postat av: Sandra

Skönt att ni får hjälp:) Ninja har hostat nu i 7 veckor. Är samma med hnne, det kommer när hon ska sova. Men här är det fullt normalt och ingen vill titta på henne. Så roligt så..:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback