HELGEN!

En liten uppdatering då.
Backstreet Boys var bra, rös när de gick på scenen.
Men de var inte lika bra som jag hade hoppats på,
det kanske är för att de har åldrats och man själv har åldrats? :)
Nåväl, jag är grymt nöjd med fredagens konsert och sällskap!

Sen har jag jobbat lördag och söndag.
Skulle gått på julbord med jobbet i lördags, men jag
stressade så mycket under dagen på jobbet så jag fick ont i magen,
vet inte om det var sammandragningar eller vad det var.. De släppte iallafall
inte förrän sent på lördagkväll, så jag var hemma..

Och ja, igår så jobbade jag ju som sagt..

Idag är det också jobb som gäller, sitter och försöker peppa mig just nu,
för jag är sjukt trött!! =/
Men jag har två timmar på mig att peppa mig!!

Sen sist så har Wille i adventskalendern fått:

-En Nalle Puh-tavla..
Den gick han med och höll över huvudet.. haha

-En dvd med mora-träsk!
Han tyckte den var kul och intressant, samtidigt tittade han på dem
som om de inte var riktigt kloka =) Han hängde med i lite rörelser på låtar
som han kände igen!

-En bok om grävare och stora maskiner.
Han älskar böcker!!

och idag fick han strumpor! Kalas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback