GOD FORTSÄTTNING.

Vi har haft en underbar jul med våra nära och kära!
Precis som det ska vara!!

Sen har det varit jobb som stått på schemat för min del,
Fredde är ledig till den 4/1.. Skönt, önskar att jag också var det, men icke!

Idag har vi varit hos barnmorskan.
Allt såg finfint ut..

V 26 (25+3)

Järnvärde: 120
Blodtryck: 110/70
Hjärtljud: 149 slag/min
Viktuppgång: +2 kg
SF-mått: 24

Allt såg som sagt superbra ut och jag ska tillbaks i mitten av januari igen.

Efter barnmorskan åkte jag, fredde, Wille och Freddes mamma till Uppsala
och hälsade på Freddes farmor + karl!
Mycket trevligt!

Nu måste jag ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon..
Insåg precis att min direktbuss inte går imorgon, men eftersom jag har
en sån tur att ha världens bästa snutt så erbjöd han sig att skjutsa mig till
jobbet imorgon! Han är go han!

Kommentarer
Postat av: nora o neo

Vilken tur att du har "snuttis" =)



Postat av: Jenny

Hej! Hittade hit via familjeliv! Kommer inte att skilja så långt mellan våra små, kul! Hur gammal är din äldsta? Jag har en dotter som är född aug 08 också!



God fortsättning på det nya året! Kram Jenny

2010-01-01 @ 21:53:21
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback