BRA BRA.

Läkarbesöket idag gick bra.
Wille fick en ny astmamedicin samt en slemlösande medicin utskriven
på recept. Men nu har han inga besvär av sin astma..
Första gången sen han fick medicinen som han inte har behövt den.
Han fick ingen igårkväll när han skulle sova och han har inte fått någon nu heller.

Efter läkarbesöket åkte vi till Bromma och lämnade in vagnen och
medans de fixade den så käkade vi lunch..
Sen åkte vi och hämtade vagnen igen och åkte till Coop och
julhandlade. Dvs handlade all mat vi ska ha på onsdag och torsdag!

Jag har börjat hosta nu ikväll, jag fryser och är täppt i näsan.
Jag hoppas jag inte håller på att bli sjuk nu, men jag ska slänga ner mig själv i ett
varmt bad nu hade jag tänkt.. Sen blir det arga snickarn och sen sova!

MEN ÅÅH!
Det var ju inget arga snickarn idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback