SHOPPING.

När vi var i jakan gick vi in i lite butiker.
Köpte en tröja till Wille..


129:- på Lindex.

Tyckte den var söt och Wille är ju lite lik Emil
med de blonda håret! =)

Efter Jakan åkte vi hem och Wille fick sova middag.
Jag somnade också på soffan och det gjorde Fredde med.
Jag vaknade av att det spöregnade ute och kort därefter vaknade
både Wille och Fredde också..

Vi tog bilen till Coop Forum i Vinsta och gick runt och kollade där.
Nu håller Fredde på med maten, jag sitter här och Wille
ligger för att sova..

Jag ska upp tidigt imorgon, men får skjuts till jobbet av
Fredde. Skönt, annars hade jag varit tvungen att åka kl 6 hemifrån,
för jag börjar 8 imorgon. Men jag slutar tidigt, det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: morfar och mormor

snygg tröja sån vill jag också ha tror att mormor

också skulle passa i en sådan.



ha det så gott!

2009-08-11 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback