NO BUS.

Nu är vi hemma.
Jobbdagen har gått bra som vanligt.
När jag hade slutat skulle jag ta bussen till
Sollentuna och därifrån ta en buss till Barkarby där
Fredde och Wille skulle plocka upp mig, men bussen kom
aldrig så Fredde kom och hämtade mig i Sollentuna.
Då åkte vi till Barkarby och inhandlade födelsedagspresenter
till min systers barn, Angelica och Alexander.
De fyller år på torsdag och lördag!

Fredde är och köper Pizza och Wille sover.
Jag är vrålhungrig, så det ska bli riktigt gott
med mat faktiskt.

Ikväll SKA jag bannamej ligga i sängen vid 21.
Kanske inte sova, men iallafall ligga i sängen och
titta på tv eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuud vad gott med pizza.. Vill jag också ha, men det är big nono för mig, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback