MYCKET GJORT!

Dagen idag gick relativt fort.
Skönt det.

Fredde har möblerat om idag.
Han har skruvat isär gästsängen som stod inne
i Willes rum och ställt ut den i förrådet och sen har han flyttat in
alla Willes leksaker från vardagsrummet in till Willes rum.
Skönt att få bort dem från vardagsrummet och att Wille nu
kan leka inne i sitt rum. Som det ska vara =)

När vi kom hem gjorde jag i ordning Wille för natten
och Fredde lagade mat, nåt så enkelt som köttbullar och
makaroner.

Sen har jag rakat av Fredde håret, så nu är han korthårig igen.
Han har tjatat om att jag ska göra det i säkert 1½ vecka nu,
så nu var det på tiden..

Jag har ingen ork till att vara pigg och social längre.
Det blir så när man jobbar hela dagarna.

Jag ska gå och lägga mig och Fredde ska titta på fotboll!

Förresten, vart har alla kommentarer tagit vägen?
Är bloggen så himla tråkig nuförtiden? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback