KUL!

Jag blir galen snart på min hals.
Glömde gå in på apoteket idag.
Måste köpa såna där tabletter mot halsont.
Fast nu har jag inte så ont i halsen, det bara kittlas hela tiden.

Imorgon har jag tid iallafall, jag börjar inte förrän kl.13.
Dessvärre jobbar jag till 20, men det ska ändå bli rätt kul.

Jag ser framemot att jobba nu, det gjorde jag inte innan jag började.
Det känns bra, det känns skitbra faktiskt!
Det är så det ska vara och det är så jag hoppas att tycker om
några månader också..

Jag ska gå och lägga mig i sängen nu, ska läsa lite i en bok
jag började på imorse när jag åkte till jobbet!

Tack än en gång för skjutsen hem idag mamma! <3
Stå på dig även fast det är svårt! Jag håller på dig!
Du vet vad jag pratar om!! Du är stark!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte kunnat svara på din kommentar om gungan..

den finns i kallhäll.. brevid dammen. ganska ny och mysig park! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback