KANON!

Dagen idag har gått bra.
Den har gått bra för Wille på dagis också.
Han har varit där helt själv idag mellan 9-15.
Det gick kanon! =)
Han blev arg och la sig ned och protesterade
när Fredde skulle hämta honom.. Så det bådar ju gott! =)

Han ligger och sover sen en timme tillbaks,
jag har gjort lasange som ska tas ut ur ugnen vilken minut
som helst.. det ska bli gott, för jag är sjukt hungrig.

Jag är ledig imorgon, det ska bli så himla skönt! =)
Jag ska klippa mig också, det behövs verkligen..
Mina toppar är katastrof..
Sen ska vi handla också..
Ska börja veckohandla istället för månadshandla.
För vi handlar så mycket utöver månadshandlingen iallafall..

Nej, nu ska vi äta och sen blir det till att sitta uppe och vara
social en timme till iallafall.. Sen väntar nog sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback