INGEN BRA NATT!

Natten till idag var ingen höjdare.
Wille vaknade och var hysterisk ett antal gånger.
Han hostar, dreglar och nyser.
Det är tänder på g...
Han fick sova mellan mig och Fredde inatt.

Det var skönt och välbehövligt att jag började
jobba sent idag, fick skjuts till jobbet också,
så jag kunde sova till 10.30.

Wille fick vara hemma från dagis idag,
eftersom han inte sovit så bra inatt och eftersom
han inte har mått så bra under natten heller,
dessutom är det stängt för de har planeringsdag imorgon,
så då var det nästan lika bra. Långledigt! =)

Imorgon är det jobb.. 9-17 och sen är det helg!
Skönt, det ska verkligen bli så himla skönt att
vara ledig i helgen! Jag längtar verkligen!!

Jajuste, jag sa ju att det skulle komma upp en bild
på min frilla, men jag är så himla trött hela tiden,
så jag ser ju nästan sjuk ut på varenda bild, så
ni får bannemej vänta på en bild.

Kommentarer
Postat av: morfar

du är så grann även om du är sjuk men försök nu att

koppla av och sov nu ha en bra arbetsdag imorgon puss

och kram på er alla samt var rädda om er.

2009-08-28 @ 01:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback