FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET!

Första dagen på jobbet gick kanon!
Tiden gick fort, men guuud va trött jag var på vägen hem.
Helt sjukt.

För att inte tala om trött jag är nu.
Helt slut är jag.
Känner mig nästan som om jag vore på väg att bli sjuk.
Vilket inte alls är speciellt konstigt, eftersom jag hade apont i halsen
imorse, har fortfarande ont, men inte lika ont.

Imorgon är jag ledig! =)
Skönt med en mjukstart.
Tisdagar är min lediga kan och jag kan säga
att jag njuter när jag tänker på att jag är ledig imorgon!
Trots att jag bara jobbat en dag så kommer det vara skönt.

Nej, nu ska jag stänga ner här och sova.

Kommentarer
Postat av: morfar ginko

ha en bra och trevlig första arbetsdag hoppas att det

fortsätter i samma stil vi älskar dig



Pappa och Mamma.

2009-08-03 @ 22:16:24
Postat av: Anonym

Stadium rockar

2009-08-04 @ 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback