CP-BUSS!

Ursäkta ordvalet i rubriken, men det var
så jag kä

Idag har jag jobbat 12-20.
Tog bussen som gick vid 10.
Idag åkte jag en tur jag ALDRIG mer kommer åka om.
Herregud, jag satt på en buss från Spånga till Stinsen i 45 minuter!!
En och samma buss, den tog mig på en rundtur till Tensta,
Rinkeby och Kista.. Det värsta av allt var att den stannade vid Sollentuna
station sen och det innebär att jag hade kunnat åka tåg till Sollentuna
och sen ta den bussen därifrån.. Usch va irriterad jag var.
Men nu vet jag det iallafall!

Fredde och Wille kom och hämtade mig när jag slutade.
Direkt när vi kom hem fick Wille välling och sen var det någon som sov.
Så vi käkade, hemmagjord pizza blev det idag! =) Gott!

Wille hade även sin första inskolningsdag på förskolan idag.
Det hade gått jättebra, han hade varit lite blyg i början, men det
hade snabbt gått över.

Imorgon är jag ledig så då ska både Fredde och jag
följa med till förskolan. Ska bli spännande.

Usch, jag är så trött nu,
så jag ska ta och borsta tänderna och gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha bra att du fick en bra start på morgonen i alla fall :)



Kul att det gick brs för Wille igår! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback