"VETTAS" = SVETTAS.

Blev inte så lugnt idag iallafall.
Åkte med mamma, pappa, fredde och wille först till fjällgatan.
Och min älskade glasskiosk var öppen.. wiiho! =)
Fick min efterlängtade mjukglass därifrån, finns ingen mjukglass som är så god
som den därifrån, vet inte vad det är som är så gott med den, men god är den iallafall!

Sen åkte vi vidare till Vaxholm, där stannade vi och gick ur bilen
och grillade korv och köttbullar, riktigt mysigt faktiskt. =)
Tack för en trevlig dag!

Sen åkte vi hem och ja, jag och Fredde sitter och spelar bingolotto i
hopp om att vinna massa miljoner eller liknande, fast det går inte som vi tänkt oss.

Förresten, igår så åkte jag, fredde, wille och linnea till Willys i Bro.
Jag satt fram med Fredde och Linnea satt bak med Wille.
Wille börjar skrika där bak, så Fredde stannar och jag hoppar bak.
Sätter mig brevid Wille och frågar: Vad är det som är fel Wille?

Varpå han i stort sett helt klockrent svarar "vettas".. = Svettas..
Jag tar av han jackan och han blir nöjd igen.
Alla vi blev så himla förvånade, det var verkligen ett klockrent svettas typ.

Så himla sjukt kändes det när han sa så..

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, duktig han är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback