SKANSEN.

Dagen idag har spenderats med en tripp till IKEA.
Hittade kaffekoppar för 4:-/st så vi passade på att köpa 10 st,
för det har vi verkligen saknat här hemma, likadana kaffekoppar,
känns så tråkigt när man är många och man inte har likadana
kaffekoppar. Sen köpte vi ljus och några småskålar.

Sen åkte vi hem och lagade mat och lite så.
Nu har jag röjt i köket, målat hyllan för sista gången, nu får den
bannemej vara klar. Möjligtvis att jag måste stryka på ena kortsidan
en gång till bara.

Imorgon ska jag och mina fina killar till Skansen.
Ska bli kul att göra något. Ska ta med mig kameran och videokameran.
=)
Hoppas vi ser massa djur!
Vi ska göra goda mackor på morgonen som vi ska ta med oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback