PLANERING.

Idag har jag varit hos Veronica.
Sabina var också där, vi planerade långfredagen, då vi ska käka middag och ha trevligt.
Och sen planerade vi Ullared-trippen i sommar! Schysst ju!

Vid 15 gick jag och mötte Linnea (freddes syster), då GICK vi hem hit och när vi kom hem hade
Fredde lagat middag till oss :) Baconinlindad kycklingfilé med pasta. Det var riktigt gott!!

Nu ikväll har jag och Linnea varit iväg och tränat, skönt!
Känner mig mör i hela kroppen, det var ett tag sen det var någon träning nu för min del.
Men nu så, nu planerar jag att hålla mig frisk och kry och dessutom ledig på tisdagar och torsdagar
så att jag kan träna! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

KANONBRA THOWE!!! Jag är impad av dina träningspass!!!! "Kämpa på, kämpa på, så bra de går"..... Kramisar mamma

2009-04-03 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback