MYCKET HAR GJORTS IDAG!

Idag hade vi inte mycket planerat alls.
Jag fick ett ryck och började putsa fönster.
När jag hade putsat alla fönster i lägenheten kom jag på att jag
ville byta gardiner i vardagsrummet. Sagt och gjort.
Sen ville jag möblera om i vardagsrummet och ja, det gjorde vi också.

Vi har bytt plats på tvn och soffan och flyttat bort en hylla samt den stationära
datorn från vardagsrummet också. Hyllan fick ta plats inne i Willes rum och
datorn hamnade i vårt sovrum. Det blev asnice, sen fick Wille en egen hörna
i vardagsrummet, en lekhörna. Det blev hur bra som helst..

Sen kom mamma hit med en antennsladd samt lite klorin, ska tvätta en
klädsel till en sittpuff som inte har blivit tvättad nångång, så då behövs klorin.

Vi har varit och hämtat vår gamla grill vi hade när vi bodde i Bro hos Freddes
föräldrar också, för ikväll ska vi grilla! =) Vi ska käka grillad fläskfilé och färsk potatis.
Ska bli hur gott som helst! =D Smaskens!

Det är vad som har hänt idag.
När Wille har somnat så ska jag måla en hylla, för vad jag hoppas är sista gången.
Jag orkar inte hålla på och måla den nå mer alltså. Har målat den 3 ggr nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback