GÅ-REKORD!!!

Idag har varit en bra dag.
Vi gick ut till lekparken och Wille fick gunga, åka rutschkana, sitta i gruset
och dessutom var det idag premiär för att äta sand/grus. Gott tyckte Wille,
vi var inte lika förtjusta. Men han var duktig och spottade ut det när vi sa åt honom iallafall.
Sötnosen!

På eftermiddagen åkte vi hem till Freddes föräldrar, där slog Wille ännu ett gå-rekord.
15 steg, våran duktiga kille. Vi käkade middag där, morotspasta.
Gott faktiskt, som pasta med köttfärssås fast utan köttfärs och med mycket morot i.
Jag tyckte om det iallafall, Fredde var nog inte lika övertygad.

Imorgon ska jag till Sabina, sen ska vi gå över till Veronica!
Mysigt värre, Wille får stanna hemma med Fredde imorgon,
dels är han lite snorig och dels så kan det vara skönt att få vara lite ifred eller ja,
vad man ska säga.

Imorgon är det även träning som gäller, äntligen. Hoppas bara det går,  idag som
en blixt från klar himmel så började jag få skitont i vänstra nyckelbenet, vet inte vad det
kom från, men så fort jag rör vänster arm så känns det som om att jag skulle ha en spricka eller nåt
i nyckelbenet, det bara strålar smärta. Skumt värre. Ska iallafall till apoteket imorgon och köpa
Zon gel hade jag tänkt och smörja på för att se om det blir bättre.

Jag ska iallafall träna, jag får skippa armrörelserna om jag fortfarande har ont.

Nu ska jag gå och krypa ner under täcket och försöka somna i rimlig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback