BRA ELLER INTE BRA?!

Allting känns supermuntert just nu. *ironi*

Att få veta att Wille troligtvis inte kommer in på någon
utav de förskolorna vi sökt.

Att Freddes allergi verkligen dragit igång och inga
allergitabletter fungerar på honom.

Att Wille har blivit sjuk igen,
förkyld, hostar, snorar osv.

Att veta att natten kommer bestå utav att Wille vaknar
100 ggr pga hostan TROTS hostmedicin.

Att vi inte har några som helst planer för imorgon
annat än att gå till brasan.

Att jag har vaknat och gått och lagt mig med huvudvärk 3 dagar i rad.




Däremot känns detta jävligt positivt mitt i allt elände.

Att vi har fixat presenter till Mille och Neo.

Att jag har underbara Sabina att alltid prata med. Älskar dig gumman!

Att jag har världens bästa son och världens bästa sambo.
Trots all elände som drabbar dem.



Här får ni en bild på när jag och min högt älskade son
satt och hade mysigt i soffan idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt gumman!! Älskar dig med! Kramis

2009-04-30 @ 09:03:31
Postat av: nora och neo

åååh, vad ser jag för tröja? =D

hoppas det blir bättre snart!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback