BILDER FRÅN BARNKALASET!

Här kommer lite bilder ifrån kalaset igår.


Wille och Alexander


Wille, Alexander och lite Veronica


Veronica, Wille, Alex, Alicia och Milton!


Willes fina bästis Mille i bollhavet! <3


3 utav mina vänner.
Karin, Linda (mamma till Alicia) och Sabina (mamma till Mille)


Wille vill öppna paket.


Wille och tårtan!


William och Isabelle


Fina Alicia!


Maja.


JAG VILL HA TÅRTA NU!!


Fina Alex och fina Veronica! En liten bit utav Simon och Fredde också.


Vad sjunger ni för något? Får jag äta tårta nu?


ÄNTLIGEN! Wille och Mille käkar tårta!


Det här är ju supergott!

Kommentarer
Postat av: linda

haha jag kolalr på karin på fotot som hon sagt något helt galet! Det var ju snyggt foto hahahah

2009-04-27 @ 07:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback