23 ÅR IDAG.

Kvällen igår var jättetrevlig, god mat, gott sällskap allt var bara fint.
Men jag var sjuk, kände mig inte alls bra, iallafall inte på slutet.
Så vi åkte hem strax efter 22.30.
Jag tog en varm dusch, tog två ibumetin och gick och la mig.
Frös jättemycket och var kokhet..

På vägen hem höll vi på att krocka med en buss. Bussen bara körde rakt ut, utan att tänka på oss.
Tur att Fredde han bromsa..

Vi ska käka frukost och sen hämta Wille hos farmor och farfar, sen ska vi åka och handla.
Fredde fyller år idag och mina föräldrar och freddes föräldrar + syster kommer hit och ska käka påskmiddag här.

Nej, nu ska jag gå upp och äta frukost, är så hungrig så jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: Nora och Neo

GRATTIS FREDDE FRÅN OSS! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback