v.33

Då är med hemma med havandeskapspenning, skönt! =)
Har även fått en fast anställning efter schabbel med mitt kontrakt osv. (orkar inte dra historien). Men jag är glad, mycket glad!

Var hos barnmorskan i tisdags och jag hade äggvita i urinen, hon skulle skicka iväg mitt kiss på en urinodling för att se vad de säger. Kanske urinvägsinfektion på g?
Blodtrycket var kanon och likaså Willes hjärtslag. 144 slag/min.
Han ligger med huvudet neråt, men har inte fixerat sig ännu så han kan fortfarande göra kullerbyttor där inne =)
Järnvärdet var i stort sett det som inte var bra, så jag ska börja äta tabletter. Niferex.
Tog de två första igår och jag fick jätteont i magen utav dem, gick och la mig i sängen och blev då även illamående, trodde jag skulle kräkas, men jag somnade och idag mår jag fortfarande illa, så jag vågar inte riktigt ta flera utav dem =/

Wille levde rövare imorse och jag tog tillfället i akt att filma med digitalkameran =)
Har ingenstans att lägga upp filmen =/ så jag vet inte hur ni ska kunna se den.. Nån som har något förslag?

SÅDÄR! :)
http://www.tubeit.se/view_video.php?viewkey=a8781a9a652a31baf3c6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback