städat.

Gick upp 7 imorse för att hålla Linnea sällskap, hon skulle åka och jobba. Käkade frukost med henne och sen gick hon. Då gick jag tillbaks till sängen och satt framför dator och tittade på vasaloppet samtidigt. Sen blev jag så trött, så jag somnade i 50 minuter. Sen var det dags för det roliga. Såg förjävligt ut här hemma och jag tänkte att jag skulle överraska fredde när han kommer hem idag. Så nu har jag städat HELA lägenheten, har tillochmed gjort rent ugnen. Det behövdes kan jag ju säga. Men shit va svettig jag är nu =/ Och jag har ont i hela magen, antar att det är sammandragningar eftersom min kropp har fått jobba. Usch och fy. Måste ta och lugna ner lilla Wille i magen nu samt coola ner mig själv och det ska jag göra med en iskall dusch. Sen bär det av till min syster för att fira henne. =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback