städa.

Japp, idag blir det en riktig städdag!
Pyssla, fixa och dona.

Funderar på om jag kanske ska ta och börja tvätta Willes alla kläder. Det är ju bra om de är tvättade en gång innan han kommer även fast de är nya. Mja, får se hur jag gör. Om jag orkar göra det idag eller om jag tar det någon annan dag. Måste förresten köpa en flaskborste. Kanske är bröstpump också. Sen salvor och sånt som kan vara bra att ha tills han kommer. Måste tvätta hans sängkläder också. Åh herregud vad jag längtar tills hans kommer.
Jag vet inte riktigt om jag har fattat att jag ska bli mamma. Alltså, det är klart jag har fattat, men har jag verkligen fattat det på riktigt? Jag ska ta hand om den här lilla parveln hela livet, iallafall tills han blir myndig. Knasigt! =) Blir ju nervös då jag bara tänker på det. Tänk dig själv. Wille är 14-15, kommer hem efter första fyllan. Tror att vi inte ska märka något, konfronterar honom och man blir kallad kärringjävel. HAHA! ojoj! =)
Nåväl, först ska han ju titta ut och växa upp osv. Så det är ju ett tag kvar tills han är 14-15.

Jag trodde att jag skulle ha jättetråkigt av att bara gå hemma. Men det är rätt skönt faktiskt. Jag kan pyssla lite, städa lite, plocka lite. Göra som jag själv vill utan att behöva stressa. Ska bara ta mig i kragen och komma igång med promenader, har lovat mig själv att gå på promenad varje dag. Minst 20 minuter. Men det har inte blivit av än. Men JAG ska. Det är bara bra för min kropp, både ryggen och för foglossningen.

Nej, nu måste jag sätta igång med städningen! =)
tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback