Jomenvisst.

Jag kan fan inte sova länge på morgonen längre. Jag vaknar runt 4-5. Går upp och kissar och går och lägger mig igen. Sen vaknar jag vid 7-8 och är jättepigg och kan inte somna om. Idag gick jag iaf upp och lät fredde ligga kvar och sova. Han behöver det :)

Har kastat in en maskin med tvätt, skrivit matsedel samt inköpslista.
Vi har börjat med matsedel här hemma. Mycket bra, för då kan man planera allting lite bättre.
 Samt att man behöver inte handla vaaaarje dag som vi har gjort förut.
Utan nu handlar vi det vi behöver till veckan och sen kanske vi behöver handla lite mjölk och så nångång ibland. Plus att jag kan ha maten färdig när fredde kommer hem från jobbet =)

Igår var vi (jag,fredde,freddes syster,mamma,pappa + några vänner till familjen) på Footloose på intiman. Den var bra, det var den. Dock så ska det alltid vara så hög volym på såna där grejer,
så man hör inte riktigt vad de sjunger =/ Efter footloose åkte vi hem till freddes föräldrar.
Åt tacopaj och sen åkte vi hem. Fredde kollade på Roma-Milan på tv och jag kröp ner i ett varmt bad och somnade. Fredde kom in och väckte mig, då gick jag in i sovrummet och kollade klart på melodifestivalen.
Sen var det pang-bom och godnatt för mig.

Wille var förresten helt vild i magen igår, tyckte nästan synd om honom.
Antar att han levde om så mycket för att det var så hög musik på footloose. Lilla gubben kanske blev livrädd där inne =/ Idag bökar han och stökar lite. Men det är ju bara mysigt! =)
Nu är det faktiskt inte lång tid kvar. På onsdag är det bara 5 veckor kvar! :O
 Som vi längtar efter honom!!!!


Veckans matsedel ser för övrigt ut såhär:

Måndag:
Baconröra, Pasta, Majs

Tisdag:
Hamburgare med bröd, sallad

Onsdag:
Ugnspannkaka med sylt och rårivna morötter

Torsdag:
Partajkyckling med en smarrig grönsallad

Fredag:
Fläskfilé i bearnaisessås, pommes och sallad

Lördag:
Har inte bestämt än

Söndag:
Har inte bestämt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback