Föräldrautbildning.

Japp. Imorse 8-11 var jag och fredde på en föräldrautbildning.
Pratade om förlossningen,smärtlindring, fick se en film också.
Var väl sådär halvroligt, men jag tror att det kan va bra att ha gått på en sån där utbildning iaf.
Ska dit nästa tisdag också. Samma tid.

Igår var vi på Magnus Betnér. Han är rolig. =) Vi fick skratta lite iaf och det kändes bra.
Usch, idag är jag så trött så trött.

Sist jag var hos barnmorskan hade jag +1 äggvita i urinen. Lämnade ett urinprov idag också för att se om det hade blivit bättre och det hade det, ingen äggvita i urinen. Blodtrycket var bra också. Men jag har fått så svullna fötter och händer. Samt att när jag sover så domnar händerna/armarna bort. Så jag ska få skenor till handlederna som jag ska ha på mig när jag sover. Sen ska jag börja gå på lite tätare kontroller för att kolla urinen samt blodtrycket så att vi har koll på att jag inte åker på havandeskapsförgiftning.

Min foglossning blir värre och värre. Ibland gör det så ont så jag vet knappt hur jag ska gå eller ens ta mig upp ur sängen. Det är hemskt. =/ Tänk er att nån har slagit med en hammare och krossat blygdbenet. Hmm. Mja, så känns det ungefär! Nej, usch och fy! Wille, du får se till att komma ut snart! Vi längtar ju efter dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback