early morning.

Ja, idag blev det en tidig uppgång vid sisådär 06.20. Då kom fredde in och väckte mig, då skulle han åka till jobbet.
jag själv gick upp och tog ett varmt bad och läste lite i en gravidtidning. Nu sitter jag här iklädd en handduk och ska snart börja klä på mig för att sedan göra frukost. Ska ta halv 8 bussen till stationen och sen tåget till Kungsängen. Ska träffa en arbetsterapuet (resveration för felstavning.haha) och förhoppningsvis få skenor till armar och händer som jag ska ha på mig då jag sover. Det som händer när jag sover är att mina armar och händer domnar bort och gör skitont, vilket det även har börjat att göra resten utav dagarna nu också. Så jag får hoppas på skenor och att det blir bättre. I värsta fall kan man behöva opereras, men det får vi hoppas att jag slipper. Anyway, efter det tänkte jag åka till jobbet och käka lite frukost kanske och sen skriva på mitt kontrakt. Sen ska jag hem och kanske göra något vettigt här hemma, såsom att städa lite kanske?

Igår gjorde jag INGENTING på hela dagen. Jo, runt kvart över tre. Då ställde jag mig och bakade kokostoppar som vi sen fryste in för att ha om vi får besök sen när Wille har kommit =)

Blubb, nej, nu måste jag lägga på ett kål om jag ska hinna! Tjoooflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback