v.28

Ny vecka i graviditeten.
Har väl inte hänt något speciellt denna vecka mer än att jag var ledig igår och mådde så illa hela dagen.
Lillkillen i magen var inte snäll heller, han buffade, sparkade och flyttade runt ordentligt igår, tror att det även var därför jag mådde illa, kände mig nästan lite åksjuk =/ blää.

När fredde slutade åkte vi till Pc-City och lämnade in vår bärbara dator, den har kraschat och det kan ju vara skönt att ha en bärbar dator igen sen när bebisen kommer. Då kan man ju ligga kvar i sängen och slappa =)
Efter Pc-City drog vi till kista en sväng, kollade i lite affärer, men hittade INGENTING att köpa. Käkade kebab och sen åkte vi hem och gick och la oss direkt.

Idag har jag jobbat heldag, är jävligt trött och ska käka middag närsomhelst. Glo på Roomservice, sen blire en dusch och sen sängen för att sova.

LÅT DET BLI SISTA APRIL NU!
jag vill ha min bebis och snutta och pussa på!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback