V.27

Idag går jag in i vecka 27. Var hos barnmorskan igår. Tog blodprover för att kolla sockret samt järnvärde.
Båda var strålande =) Blodtrycket var också bättre än vad det var sist, men det är fortfarande för lågt. Fick lyssna på lillens hjärta också. 148 slag/min. =) mys!
Vaknar i stort sett varje natt nu av att han sparkar, det är jobbigt för när han sparkar riktigt hårt så vaknar man ju, men samtidigt är det så mysigt! =) Idag ere jobb som gäller. Ska snart hoppa ner i plurret, tänkte jag.
Imorgon ska jag jobba och sen ska jag till farbror doktorn, ska försöka få till en sjukskrivning för min rygg pallar inte mer. Har så sjukt ont i ryggen när jag jobbar och när jag har jobbat. Jag känner mig som en gammal kärring.
Men som sagt, vi får la se vad farbror doktorn säger.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback