v.25

Idag går man in i vecka 25 och nu är det bara 15 veckor kvar tills bebis är här. förhoppningsvis iaf :)
Jag jobbade i helgen, gick dock hem i söndags för jag hade ont i halsen och ont i huvudet, var hemma även i måndags, var ledig igår och mådde faktiskt bra, förutom att jag är förkyld. Och idag när man vaknar har man ont i halsen igen =/ Jaja, idag ska jag iaf jobba, orkar inte vara hemma längre. Igår åkte jag och fredde till Coop i bromma och handlade, sen åkte vi hem och gjorde köttfärssås och pasta och efterrätt också :) Hemmagjord fruktsallad, helt sjukt gott! Så det har jag även ätit till frukost! *mmmm*

Ja, om 6 dagar får vi se vårt mirakel igen och även få det inspelat på dvd. =)
Sen får vi ju även veta vad du är för något, pojke eller flicka :)

jag tror stenhårt på en liten tjej, men vi får la se..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback