NU vet vi! :)

Nu vet vi vad vår lilla älskling där inne har för kön! =)
Det var ett väldigt kämpandes för att få reda på det. Hon fick hålla på i 10 minuter för att ens försöka få en liten hint, men icke. Bebis hade foten precis för könet. Hur mycket hon än buffade och försökte få bort bebis så gick det inte. Till slut kom en annan tjej in och skulle försöka, även det utan framgång. De skickade iväg oss på promenad för att köpa cola. Gick och köpte cola och drack lite. Sen fick jag hoppa upp på britsen där igen och då ville HAN visa snoppen direkt! =) Jag och Fredde väntar alltså en liten son. Känner mig lite förvånad då jag hela tiden trott att det var en tjej därinne, men icke! Men lika glad är jag för det! Huvudsaken är att han mådde bra! Han vägde 771 gram.

Detta är en av mina lyckligaste dagar! <3

Kommentarer
Postat av: kaliina och malin

GRATTIS ;D åh va roligt att veta könet. nu kan du ha en babyträff innan födseln o få massa kläder o sånt :D hihi, vi tog det som en inbjudan :D haha. puss puss

2008-01-17 @ 18:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback