v.30

Ny vecka dårå!
Vecka 30 idag och nu börjar det kännas att det börjar bli trångt för Wille i magen. Jag känner av honom i stort sett hela tiden. Han sparkas och buffas och trycker och har sig. Well, det får han väl gärna göra. Det är mysigt plus att då vet man att han lever :)

Igår var jag ledig, gjorde inget vettigt på hela dagen. Hoppade i badet runt halv 6. Fredde kom hem vid 6. Då åkte vi på en liten roadtrip. Åkte till enköping, gick in på coop och köpte gravljus sen åkte vi till freddes farfars- och morfars grav och tände ett ljus. När vi var på väg hem stannade vi till vid hans farmor också och plingade på och satt hos henne och pratade i ungefär 30 min. Sen åkte vi till McDonald´s och åt mat och sen åkte vi hem.

Idag ska jag inte göra något speciellt mer än att jobba. Börjar klockan 13 idag. Usch, är inte alls på jobbhumör!
What to do?!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback